mercoledì 15 settembre 2010

Sunt scarbita de lumea asta..


De ce în fiecare zi ne lovim de o lume tot mai cruda, tot mai corupta si tot mai rea?De ce nepasarea este pe primul loc iar saracia este la ordinea zilei?Raspunsul este simplu: Pentru ca vrem ca totul sa se rezolve de la sine, vrem ca altul sa ne rezolve problemele iar sa noi ne gândim doar la bani, putere si valoare.Daca toti am fi uniti totul ar fi mai simplu, ne-am ajuta reciproc, am socializa mai mult, ne-am distra mai mult.Este destul de trist ca foarte multa lume sta închisa în casa socializând online, în loc sa iasa la un suc sau la o cafea.Sunt foarte revoltata pe nedreptatea din lumea acesta, cum pot avea unii bani de iahturi, limuzine>, avioane si toale iar altul care munceste cinstit abia razbeste cu întretinerea.Am ajuns sa facem copii doar pentru alocatie iar apoi îi abandonam, am ajuns sa ne înselam aproapele pentru o bucata de pâine doar ca sa supravietuim.Sunt scârbita de tot ce înseamna poluare, uciderea animalelor, bombe nucleare si razboaie.De ce nu putem sa traim într-o lume libera în pace si armonie?Simplu: Setea de putere este mult mai mare decât setea copiilor din Africa si fiecare doreste sa fie în vârful piramidei uitând ca fara popor care este baza piramidei totul se naruie.Ne luptam cu viata intr-un meci inegal unde de multe ori viata învinge si tot ce ne ramâne de facut este sa tacem, sa închidem ochii si sa speram ca într-o zi va fi mai bine.Sunt scârbita de politica, de scandaluri, de crime, de violuri, pe scurt de lumea asta nesigura în care nu mai poti sa îti trimiti copilul la scoala fara sa-l expui la anumite riscuri.Ne batem cu pumnul în piept ca evoluam tehnologic dar de ce nu evoluam si social.La ce ne foloseste averea daca nu suntem oameni în adevaratul sens al cuvântului, la ce ne foloseste politica daca legiile sunt facute sa fie încalcate sau la ce ne foloseste cultura când chiar cei de la conducere ne înjura si sunt inculti?Sunt satula de promisiuni, de legi facute sa favorizeze parlamentarii, de nepasarea lor asupra cetateanului, de tot ce însemna coruptie, abuz si frauda.Sper ca într-o zi tot ceea ce m-a scârbit odata sa dispara si sa am doar cuvinte de lauda asupra semenilor mei dar si un mod de viata mai bun.


sursa: no one!

Nessun commento:

Posta un commento

This is me!!